Friday, May 11, 2012

                             HAPPY MOTHER'S DAY
                                    
Pssst,this is for you mama,I hope you will like it!!.I love you so much okay :* 
Mama kau lah ratu hatiku,
Tanpa mu siapalah aku,
Tak dapat ku bayangkan bagaimana hidupku tanpa kasih dan sayangmu mama,
Aku memohon maaf jikalau aku selalu menyakiti hatimu,
Aku memohon maaf jikalau aku mengasari mu,
Tiada niatku untuk berbuat begitu mama,
Walaupun aku mengasari dan menyakiti hatimu,
Mama selalu bersabar,
Leteran mu tidak pernah muak bagiku,
Aku tahu leteran itu adalah kebaikan ku,
Mama terima kasih kerana tidak membuangku seperti mana ibu-ibu sekarang membuang anaknya ke dalam tong sampah,
Aku amat menyanyangi mu mama,
Biarlah aku pergi dahulu sebelum kau pergi,
Tak dapat ku bayangkan hidupku tanpamu,mama
Mama,
Engkaulah segala yang aku perlukan,
Setiap kali engkau sakit,
Aku amat merisaui dirimu,
Tetapi aku tahbahkan hati untuk kuat,
Mama,
Aku berjanji akan membanggakan dirimu sebelum engkau pergi menghadap ilahi,
Mama aji sayang mama,selamanya...

No comments:

Post a Comment